luni, 2 aprilie 2012

Ce ziceti de Hotel Capitol Eforie Sud?

Ca tot mai este putin si vine vara si tare as vrea sa merg pe litoralul nostru, am inceput sa caut ceva oferte pe internet, poate gasesc un early booking.

Cred ca nu am mai fost de la varsta de cinci ani in statiunea Eforie Sud, si cum traversam cu totii o perioada de criza, m-am orientat catre hoteluri mai ieftine.

Pimul hotel peste care am dat pe internet este Hotel Capitol Eforie Sud, de doua stele. Pretul pe camera dubla nu sare de 85 de lei pe noapte in plin sezon. Ce imi place cel mai mult este faptul ca hotelul este plasat chiar pe faleza fiind foarte aproape de de plaja, la doar 50 de metrii de mare. Hotelul este dispus perpendicular pe tarmul marii astfel incat majoritatea camerelor beneficiaza de vedere la mare. Nu este departe nici de centrul statiunii, aproximativ un kilometru, aceeasi distanta fiind si pana la gara.

Hotelul beneficieaza de 132 de camere duble, asa ca locuri cred ca se pot gasi usor.
Din ce vad prin poze, unele camere sunt renovate, altele nu, mobilierul este destul de vechi, dar per total recenziile sunt favorabile in privinta curateniei, lucru care mi se pare cel mai important in astfel de cazuri.

Hotelul Capitol Eforie Sud dispune si de un restaurant, dar sincer, la cate terase sunt pe plaja, nu cred ca vrea cineva sa manance la restaurantul hoteului.

Utilitatile oferite sunt:

  • bar si restaurant;
  • parcare;
  • seif la receptie;
  • baie proprie pentru fiecare camera;
  • televizor in camera;
  • pat dublu sau doua paturi separate;

Inca mai caut, cum mai gasesc ceva, revin cu informatii.
Voua cum vi se pare hotelul?

2 comentarii:

  1. da, pare ok asa. si pretul este acceptabil. sa vedem ce mai gasesti, cu toate ca ma indoiesc sa fie ceva cu un raport pret/calitate acceptabil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt optimist si sper sa gasesc ceva interesant si rentabil, pana la urma :)

      Ștergere