marți, 17 aprilie 2012

Inca un hotel din Saturn - Hotel Siret

Cred ca v-ati obisnuit deja cu articolele mele in legatura cu alegerea unui hotel pentru concediul din aceasta vara. Cu toate ca am scris despre doua hoteluri din statiunile Eforie Sud si Nord, sincer acelea nu ma incanta de loc.

La prima vedere pare promitator Hotel Siret Saturn cu toate ca este tot de doua stele, dar atuul sau este raportul calitate/pret foarte bun. Camera dubla incepe de la 81 de lei pe noapte pentru doua persoane si ajunge in perioada 16 Iulie - 20 August la 120 de lei pe noapte pentru doua persoane.

hotel siret saturn

Ca pozitionare hotelul este aproape de centrul statiunii, dar si plaja. Camerele au fost renovate in anul 2010, mobilierul este nou, iar camerele sunt dotate cu televizor. Hotelul dispune de piscina si parcare proprie, dar contra cost.

Ca si research pe net, am vazut ca acest hotel are multe recenzii, majoritatea pozitive si care te indruma sa te iti petreci fara griji vacanta in acest hotel.

Voi ce ziceti? Ati fost la hotel Siret Saturn?

Un comentariu:

  1. Eu am fost acum 3 ani la acest hotel si inca nu il renovasera...a fost asa si asa, nu as recomanda cuiva in mod special sa isi faca vacanta aici. Daca vrei neaparat sa mergi pe litoralul nostru atunci parerea mea este sa te orientezi catre alte statiuni, Mamaia sau Costinesti, sunt mai de viata. Bafta :)

    RăspundețiȘtergere