joi, 5 aprilie 2012

Hotel Diana - Eforie Nord

Va spuneam in postul anterior ca anul acesta vreau sa ajung pe litoralul romanesc, si astfel sunt in cautarea unui hotel. Primul pe care l-am gasit a fost Hotel Capitol din Eforie Sud.

Acum m-am mutat cu cautarea "mai la nord" si am dat peste Hotel Diana Eforie Nord de doua stele. Am aflat ca hotelul dispune de 132 de camere duble dotate cu baie proprie si televizor. Din cate am citit de la altii care au calcat pragul hotelului am inteles ca ar fi probleme cu frigiderele, nu sunt in toate camerele, iar daca ai "noroc" sa nu beneficiezi de o camera cu frigider, poti cere unul, dar contra cost!

hotel diana eforie nord

Unele camerele sunt renovate, obiectele sanitare din bai sunt schimbate, dar aspectul exterior al hotelului cam lasa de dorit. Tot din recenzii am inteles ca si personalul nu ar fi asa de binevoitor cu clientii.

Trecand peste, si revenind la lucruri pozitive si acest hotel este aproape de plaja, la numai 50 de metrii de mare. Preturile sunt bune, camera dubla incepe de la 65 de lei pe noapte, iar in plin sezon, camera dublua costa 94 de lei.

Cred ca o sa zic pas la petrecerea concediului de vara la hotel Diana Eforie Nord, datorita recenziilor negative citite pe internet. Am scris acest post in speranta unor comentarii din partea voastra despre acest hotel.

To be continued...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu