marți, 10 aprilie 2012

Saturn, Hotel Prahova...

Revin cu un articol despre cautarile mele pentru un hotel in care sa-mi petrec concediul de vara. Pana acum m-am uitat in Eforie Sud si Eforie Nord, dar sincer nu cred ca ofertele si conditiile gasite pentru statiunile respective ma vor determina sa optez pentru ele.

De data aceasta imi incerc norocul in statiunea Saturn, primul hotel pentru care gasesc o oferta decenta este Hotel Prahova Saturn de 2 stele.

Dupa o mica documentare pe internet aflu ca hotelul este situat in centrul statiunii, la doar 20 metri de plaja si dispune de 153 de camere duble dispuse pe 5 nivele. Toate camerele sunt dotate cu balcon, baie proprie si televizor. Tarifele se incadreaza intre 65 de lei pe noapte in camera dubla si 94 lei pe noapte, in plin sezon.

Precum si in cazul celorlalte hoteluri din Eforie, parerile turistilor ce au avut sau nu placerea de a isi petrece concediul in hotelurile respective, sunt impartite. Am aflat ca, mai nou, repartizarea turistilor se face pe baza unui numar de ordine si astfel se evita aglomeratia. Camerele sunt curate, fara lenjerie de pat rupta sau gaurita, fara saltele lasate, mobilierul nu este nou in fiecare camera dar cel vechi este reconditionat. Un alt plus il primeste si pentru parcarea pazita a hotelului.
In camere nu exista frigider, cum m-am obisnuit deja, dar contra cost se poate rezolva si acest aspect.




hotel prahova saturn


Chiar daca imi aduce aminte de perioada comunista, atat aspectul exterior cat si cel interior al hotelului pare cald si primitor.
Comparativ cu celelalte doua hoteluri prezentate in posturile anterioare, hotelul Prahova Saturn pare o alegere buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu