luni, 30 aprilie 2012

Complexul Mercur-Minerva din statiunea Mamaia

Gata, m-am hotarat! Am trecut prin statiunile Eforie Nord, Eforie Sud, Saturn, dar parca cea mai atractiva oferta o gasesc in staiunea Mamaia. Cu toate ca tarifele celorlalte hoteluri sunt mai mici, si conditile oferite sunt pe masura acestora.

In cautarile mele am gasit Hotel Mercur Minerva Mamaia situat in zona centrala a statiunii si la doar 50 de metrii de plaja.

Aspectul cel mai important mi se pare faptul ca hotelul a fost renovat total in anul 2011. Daca mai tin minte bine am mai fost cazat la acest hotel pe vremea cand eram mic si ma duceam cu parintii in concediu. Este un grup de hoteluri asemanatoare (Mercur-Minerva Family Club, compus din hotel Mercur, Minerva si vila Maia) chiar in zona de unde incepe faleza in Mamaia.

Din cate am citit pe internet camerele hotelului sunt dotate cu TV, telefon, internet wi-fi (un mare plus pentru acest aspect) si aer conditionat.

Preturile sunt acceptabile, ma refer la cazare plus mic dejun, deoarece complexul hotelier ofera si cazare cu demipensiune sau sejur all inclusive. In perioada 27 mai si 01 Iulie 2012 camera dubla pentru 7 napti costa 480 de lei, iar in plin sezon pretul se ridica pana la 950 de lei.

Cu toate ca nu este cazul meu, complexul Mercur Minerva Mamaia ofera foarte multe facilitati pentru familile cu copii, terenuri de joaca, bona, etc...

Voi ce credeti de acest hotel, ati fost de curand aici?

2 comentarii: